جزییات خبر

در دیدار مدیر منطقه هرمزگان با مدیرکل ثبت احوال استان مطرح شد:

تبدیل مراجعات اداری به سامانه های غیر حضوری اولویت خدمت رسانی به مردم

(دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹) ۱۶:۰۰

مدیر منطقه هرمزگان در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان با خدمات الکترونیک و سیاست های کاهش مراجعات حضوری این اداره آشنا شد.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، بمنظور تبادل تجربیات در زمینه خدمات الکترونیک و سیاست های اتخاذ شده برای کاهش مراجعات حضوری، مدیر منطقه هرمزگان از اداره کل ثبت احوال استان بازدید کرد.

راشد رشیدی مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در این دیدار توضیحاتی درباره نحوی توزیع کارت ملی به شهروندان و تمهیدات آن اداره کل برای جلوگیری از ازدحام و مراجعات متعدد و مکرر بمنظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ارایه داد.

در ادامه این دیدار عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه نیز با اشاره به اجرای طرح ثبت نام الکترونیک دریافت گاز مایع و نفت سفید گفت: با ثبت نام شهروندان در این طرح نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان برای دریافت کپسول گاز  وجود ندارد و مردم براحتی درخواست های خود را در آدرس ثبت شده تحویل می گیرند.

مدیر منطقه هرمزگان افزود: تمهیدات دستگاه های اجرایی در زمینه مکانیزه و الکترونیکی کردن خدمت رسانی  به مردم جز حقوق شهروندی است و همچنین در شرایط فعلی همه گیری بیماری کرونا برای حفظ سلامت جامعه باید مورد توجه مردم قرار بگیرد.

عبدالله احمدی کمرپشتی در پایان گفت: مردم با مراجعه و استفاده از این سامانه ها به کارشناسان کمک می کنند تا اشکالات احتمالی این خدمات الکترونیک شناسایی و برطرف شود.

 

ثبت احوال 4

ثبت احوال 3

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید
map
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می باشد.